مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 10:042023-01-04اقتصادي

دولت به کمک باغداران بیاید/ مطالبات تنظیم بازار شب عید گذشته هنوز پرداخت نشده است


مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران با تاکید بر اینکه انتظار داریم دولت به کمک باغداران بیاید، بیان کرد: دولت انتظارات باغداران را برآورده کند به این دلیل افزایش هزینه های تولید و از طرفی پایین بودن قیمت محصول موجب شده بدهکار شوند.

- محمدرضا شعبانی مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران درباره وضعیت برداشت و فروش مرکبات اظهار کرد: در حال حاضر بین 60 تا 70 درصد پرتقال تامسون برداشت شده و بخشی از این محصول نیز در انبارها ذخیره سازی شده است.

  وی افزود: قیمتی که از باغداران خریداری می شود خوب نیست در این زمینه شدیدا از وزارت جهاد کشاورزی و تعاون روستایی گلایه داریم.

    مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران با تاکید بر اینکه تولید 2 میلیون تنی محصول مرکبات استان مستلزم برنامه ریزی،است، تصریح کرد: دست کم ثابت نگهداشتن محصول را انتظار داشتیم با وجود اینکه صادرات خوب انجام شد اما بازارهای داخلی به رضایت باغداران رقم نخورد، به این دلیل که پشتیبانی وزارت جهاد را نداشتیم.

  شعبانی با اشاره به اینکه حمایت نکردن از باغداران موجب بروز خسارت به باغداران می شود، خاطرنشان کرد: باتوجه به افزایش قیمت نهاده ها از سم و کود گرفته تا وسایل لازم برای برداشت محصول انتظار  می رفت کمک به تنظیم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به کمک باغداران بیاید/ مطالبات تنظیم بازار شب عید گذشته هنوز پرداخت نشده است

دولت به کمک باغداران بیاید/ مطالبات تنظیم بازار شب عید گذشته هنوز پرداخت نشده است