مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 09:562023-01-04حوادث

دستگیری 46 کارچاق کن در حوزه های قضایی گلستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان، حیدر آسیابی در نشست رابطان حفاظت و اطلاعات دادگستری و دستگاه های زیرمجموعه دستگاه قضایی در استان گفت: با تلاش های شبانه روزی همکاران حفاظت و اطلاعات، امسال 31 کارچاق کن، 7 کارشناس و 8 وکیل متخلف شناسایی و دستگیر شدند.

او با بیان اینکه پرونده آن ها در محاکم در حال رسیدگی است افزود: رای تعدادی از آن ها هم صادر شده است.

آسیابی از افزایش اقدامات نظارتی برای شناسایی کارچاق کن ها خبر داد و گفت: به هیچ عنوان نباید اجازه دهیم کسی در بیرون از دادگستری یا اطراف اماکن قضایی بچرخد و با ادعای اعمال نفوذ در محاکم، جو بی اعتمادی نسبت به کارمندان و قضات ایجاد کند و مردم را با این ادعا های واهی، فریب دهد.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: در دستگاه قضایی و سازمان های تابعه، حتی یک مورد فساد اداری هم زیاد است و باید همکاران ما در حفاظت و اطلاعات برای سالم سازی محیط تلاش کنند.

حیدر آسیابی گفت: بانک اطلاعاتی افرادی که به کارچاق کنی شُهره اند، در همه حوزه های قضایی استان تشکیل شده و مدام به روز رسانی و در اختیار همکاران قضایی و اداری قرار گیرد.

او با تاکید بر این که ما به دنبال مچ گیری از کارکنان نیستیم گفت: تشکیل بانک اطلاعاتی یکی از اقدامات ما در حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به منظور کمک به همکاران قضایی و اداری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 46 کارچاق کن در حوزه های قضایی گلستان

دستگیری 46 کارچاق کن در حوزه های قضایی گلستان