مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 09:502023-01-04اقتصادي

توسعه شبکه های آبیاری اولویت دولت در برنامه هفتم باشد/ولع سد سازی در مازندران


عضو هیات علمی و استادیار دانشگاه پیام نور مازندران پیشنهاداتی را در برنامه هفتم با توجه به سیاست های کلان ابلاغی بیان کرد و گفت: نخستین و مهم ترین پیشنهاد در تخصیص اولویت های عمرانی سازه این است که به جای اشتهای سیری ناپذیری که وزارت نیرو به توسعه ساخت .

- ایسنا/مازندران عضو هیات علمی و استادیار دانشگاه پیام نور مازندران پیشنهاداتی را در برنامه هفتم با توجه به سیاست های کلان ابلاغی بیان کرد و گفت: نخستین و مهم ترین پیشنهاد در تخصیص اولویت های عمرانی سازه این است که به جای اشتهای سیری ناپذیری که وزارت نیرو به توسعه ساخت سدها دارد به سمت توسعه شبکه های آبیاری حرکت کند چرا که منطقی نیست از 470 هزار اراضی کشاورزی فقط 30 هزار مورد زیر پوشش شبکه آبیاری قرار داشته باشد.

بابک مومنی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برنامه هفتم توسعه با توجه به اینکه کمی با تاخیر مواجه شده اما به صورت جدی در دستور کار دولت قرار دارد و دیده شدن بخش آب فرصتی بسیار ویژه است.

وی تصریح کرد: متاسفانه در برنامه پنجم و ششم توسعه مواردی که با بخش آب استان مازندران ارتباط داشت عملا معطل مانده است.

عضو هیات علمی و استادیار دانشگاه پیام نورمازندران با اشاره به اینکه در برنامه پنجم توسعه مواد 140 و 141و 142 به بخش آب اختصاص دارد، خاطرنشان کرد: در ماده 140 موضوع مدیریت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شبکه های آبیاری اولویت دولت در برنامه هفتم باشد/ولع سد سازی در مازندران

توسعه شبکه های آبیاری اولویت دولت در برنامه هفتم باشد/ولع سد سازی در مازندران