مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 09:352023-01-04سياسي

برگزاری نخستین جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین المللی قرآن


اولین جلسه شورای سیاستگذاری سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در با موضوع تعیین راهبرد و سیاست های کلان نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اولین جلسه شورای سیاستگذاری سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع تعیین راهبرد و سیاست های کلان نمایشگاه بین المللی قرآن و نهایی کردن شعار آن در سالن جلسات حوزه وزارتی برگزار شد.

در این جلسه بعد از تلاوت قرآن توسط حجت الاسلام مهدی شجاع مدیرکل ارتباطات و هماهنگی قرآن و عترت، علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حضار و مدعوین بیان کرد که ما در سی امین دوره از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم دنبال چندین رویکرد هستیم که اصلی ترین آن جنبه بین المللی نمایشگاه قرآن است.

وی ادامه داد: از دیگر رویکردها توجه به دهه هشتادی ها و دهه نودی هاست که می توان با استفاده از فناوری های انتقال مفاهیم معارفی به کودکان از طریق بازی های رایانه ای صورت پذیرد که در دوره قبلی نمایشگاه توسط بسیج انجام شد و رییس جمهوری از آن حمایت کردند و رویکرد دیگری که مد نظر ماست بحث زنان و دختران و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین المللی قرآن

برگزاری نخستین جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین المللی قرآن