مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 09:152023-01-04سياسي

غرب از مکتب شهید سلیمانی می ترسد


فرمانده تیپ عمار لشکر فاطمیون گفت: غرب از مکتبی به نام «شهید سلیمانی» می ترسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، سردار علی صلاحی شب گذشته در ویژه برنامه مجاهدین بصیرت در تایباد اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی تبدیل به یک مکتب شده است و غرب از تفکری به نام شهید سلیمانی می ترسد.

فرمانده تیپ عمار لشکر فاطمیون و همرزم سردار سلیمانی افزود: درهم کوبیدن مقر گروهک های تروریستی در کردستان عراق و استقرار نیروهای نظامی این کشور در مرز با ایران، نتیجه تفکر شهید سلیمانی می باشد که اقتدار و صلابت را به همراه خود آورده است.

وی ادامه داد: ولایت فقیه و عشق به آن، قرآن کریم و عدم تمایز بین افراد از قاسم سلیمانی، حاج قاسم ساخت و اگر برای شما فرقی بین شیعه و سنی، سفیدپوست و سیاهپوست، مسیحی و کلیمی و زرتشتی نبود؛ آنگاه وارد مکتب حاج قاسم شده اید.

سردار صلاحی بیان کرد: گروهک تکفیری داعش دستورش این بود که هیچ موجودی در سوریه زنده نماند و به هیچ فرد، دین و آیینی رحم نکرد.

فرمانده تیپ عمار لشکر فاطمیون تصریح کرد: ما باید باهم برعلیه دشمن متحد شویم و با استفاده از تاکتیک ها و فنون مختلف نقشه های آنان را خنثی کنیم.

وی اضافه کرد: مردم ایران شایسته قدردانی هستند و باید سعی کرد که خادم آنها بود؛ زیرا انقلاب با احترام به ملت بیمه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب از مکتب شهید سلیمانی می ترسد

غرب از مکتب شهید سلیمانی می ترسد