مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 08:402023-01-04سياسي

برگزاری کارگاه جهاد تبیین در مکتب حاج قاسم


به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی کارگاهی تحت عنوان جهاد تبیین در مکتب حاج قاسم در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان برگزار شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی کارگاهی تحت عنوان ""جهاد تبیین در مکتب حاج قاسم "" در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام ابطحی مدیر حوزه علمیه سفیران زاهدان به بیان فداکاری های و رشادت های شهید سلیمانی در ایران و منطقه پرداخت و گفت: تبیین شخصیت سردار شهید سلیمانی امروز باید به عنوان یک مکتب در سطح عالی مطرح شود.

مدیر حوزه علمیه سفیران زاهدان در ادامه گفت: سردار سلیمانی مرد عمل بود در همه ی میدان ها حضور داشت چه در عرصه ی جهادی و چه در میدان جنگ.

حجت الاسلام ابطحی ادامه داد: سردار سلیمانی ارادت ویژه به مقام معظم رهبری داشت و در وصیت نامه ی خود نیز به مردم توصیه می کند از ایشان پیروی کنند.

وی راز و رمز موفقیت سردار سرافراز اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را خدایی اندیشیدن، الهی زندگی کردن و خدامحور بودن عنوان کرد و اظهار داشت: این شهید جلیل القدر در دل، جان، روح و باطن فقط به خداوند متعال می اندیشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه جهاد تبیین در مکتب حاج قاسم

برگزاری کارگاه جهاد تبیین در مکتب حاج قاسم