مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 08:352023-01-04سياسي

شهید سلیمانی در مقابل دشمنان سرسخت و در برابر مردم فروتن بود


فرمانده تیم عمار یاسر لشکر فاطمیون گفت: شهید سلیمانی که در مقابل دشمنان سرسخت بود، در مقابل مردم فروتن بود و تصویر معاصر آیه شریفه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرباره هر یک از شهدا جمله ای دارند، ایشان درباره شهید کاوه می فرمایند: محمود را از کوچکی می شناختم، محمود روزی شاگرد ما بود و امروز استاد ما شد و درباره حاج قاسم می فرمایند: حاج قاسم رفیق خوشبخت ما بود .

فرمانده تیپ عماریاسر لشکر فاطمیون افزود: اینکه رهبری می فرمایند: به حاج قاسم اینقدر تقدس ندهید تا جوانان فکر نکنند، دست نیافتی است ، جمله ای مهم و تاریخی است، همه باید بدانیم که حاج قاسم زمانی حاج قاسم و مکتب شد، که در ولایت ذوب شد.

وی تصریح کرد: لشکری که حاج قاسم در سوریه از شیعه، سنی، مسیحی و دیگر ادیان تشکیل داد، کمر داعش را با اتحاد و وحدت شکست، اما حاج قاسمی که در سوریه محکم در مقابل دشمن ایستاد، در داخل کشور می گوید: دختر کم حجاب هم دختر من و شماست یا با جوانان فارغ از نگاه آنها چه حزب الهی چه غیر حزب الهی صحبت کنید و آنان را جذب کنید .

این رحماء بینهم و اشداء علی الکفار است که تصویر سازی می شود.

صلاحی در خصوص آثار خون شهید سلیمانی گفت: اولین اثر خون حاج قاسم، انتخاب سردار قاآنی است، ایشان جانباز، خلبان فانتوم، مسلط به چند زبان خارجی و کسی است که اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی در مقابل دشمنان سرسخت و در برابر مردم فروتن بود

شهید سلیمانی در مقابل دشمنان سرسخت و در برابر مردم فروتن بود