مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 08:302023-01-04سياسي

نقشی از «مرد میدان» در اصفهان


تابلوی نقاشی «مرد میدان» تازه ترین اثر افشین جلیلی است که در آن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان نقش جهان اصفهان به تصویر کشیده شده است.

- ایسنا/اصفهان تابلوی نقاشی مرد میدان تازه ترین اثر افشین جلیلی است که در آن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان نقش جهان اصفهان به تصویر کشیده شده است.

افشین جلیلی، نقاش این اثر به ایسنا گفت: از زمان شهادت سردار سلیمانی به دنبال انجام کاری با محوریت این شهید بودم که درنهایت آقای مهدی تمیزی، مدیر موزه هنرهای معاصر اطلاع دادند که رویدادی به نام مرد میدان در میدان امام (ره) در حال برگزاری است و من نیز با شرکت در برنامه مرد میدان و بعد از انتخاب یک پرتره از میان چند عکس، مقدمات کار، پی رنگ و زیر رنگ در میدان امام (ره) و مابقی کار در گالری انجام شد.

او ادامه داد: تصویری که شهید حاج قاسم سلیمانی را در میدان نقش جهان نشان می دهد، ازاین جهت انتخاب شد که هردو عنصر مهم یعنی تصویر سردار سلیمانی و اصفهان در آن لحاظ شده است.

این هنرمند نقاش که پیش ازاین نیز تابلوهای 25 آبان و امام خمینی (ره) و امام رضا (ع) را طراحی کرده است، گفت: اثر مرد میدان در سبک رئالیسم و با رنگ و روغن روی بوم کارشده و بعد از رونمایی در برنامه ساعت عاشقی در گلستان شهدا، در موزه هنرهای معاصر اصفهان نگهداری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشی از «مرد میدان» در اصفهان

نقشی از «مرد میدان» در اصفهان