مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 08:052023-01-04اقتصادي

ممنوعیت واردات برنج از هند و سوء استفاده پاکستانی ها


حدود یک ماه پیش تراز تجاری بین ایران و هند به هم ریخت و ظاهرا اقلامی که از ایران به هند رفته بود از سمت هند قبول نشده بود و در مقابل ایران هم تصمیم گرفت که واردات برنج از هند ممنوع شود.

- همشهری آنلاین نوشت: دبیر کمیسیون تامین کنندگان برنج کشور با بیان اینکه بخش خصوصی تا امروز حدود یک میلیون تن برنج بیشتر وارد نکرده است در حالی که جهاد کشاورزی آمار کل واردات را یک میلیون و 400 هزار تن به بالا اعلام کرده، تاکید کرد: برای تنظیم بازار به 300 هزار تن برنج وارداتی دیگر نیاز داریم.

  دبیر کمیسیون تامین کنندگان برنج کشور درباره ممنوعیت واردات برنج خارجی به ایران گفت: حدود یک ماه پیش تراز تجاری بین ایران و هند به هم ریخت و ظاهرا اقلامی که از ایران به هند رفته بود از سمت هند قبول نشده بود و در مقابل ایران هم تصمیم گرفت که واردات برنج از هند ممنوع شود.

  مسیح کشاورز ادامه داد: ما در جلسه ای که ممنوعیت واردات برنج از هند اعلام شد، اعلام کردیم که با وزارت کشاورزی همراهی کرده و سعی می کنیم این بخش از نیاز کشور را از پاکستان وارد کنیم.

اما همان زمان هم نگران این بودیم که پاکستانی ها از این فضا سوء استفاده نکنند و ما دوباره دچار مشکل بشویم بلکه به جای اینکه قیمت را گران کنند سهم خودشان را بیشتر کنند که متاسفانه این چنین نشد و طرف های پاکستانی قیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت واردات برنج از هند و سوء استفاده پاکستانی ها

ممنوعیت واردات برنج از هند و سوء استفاده پاکستانی ها