مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 07:022023-01-04اقتصادي

اتمام پروژه های نیمه تمام از اولویت های مهم دولت در کردستان است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: تحقق سهم استان از میزان پیشرفت اقتصادی و ارزش افزوده منابع توسعه، بهینه سازی بسترهای جذب سرمایه گذاری و توسعه صادرات غیر نفتی و اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام از اولویت های مهم دولت است.

- ارسلان ازهاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی متولی اصلی توزیع بودجه و نظارت بر پیشبرد روند توسعه است، اظهار کرد: این سازمان براساس رسالت کاری موضوع آینده نگری در مدیریت و تعریف ظرفیت کاری را مورد توجه قرار داده است.

وی اضافه کرد: تمام بندهای قانون بودجه و نحوه عملکرد دستگاه های اجرایی در این حوزه توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی مورد رصد و ارزیابی قرار می گیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان با بیان اینکه درآمد مصوب استان در سال گذشته 11 هزار میلیارد تومان بود که 2 هزار میلیارد تومان آن وصول شد، گفت: مابقی اعتبارات مازاد بر درآمدهای استانی و از محل حمایت های دولتی در راستای توسعه استان بوده است.

 ازهاری با بیان اینکه تامین و تخصیص بودجه و نظارت بر اجرا رسالت اصلی سازمان مدیریت و برنامه ریزی است و این سازمان  نقشی در برگشت بودجه ندارد، گفت: سال گذشته یک هزار میلیارد تومان اعتبار در حساب ادارات استان مانده بود که به امسال منتقل و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه های نیمه تمام از اولویت های مهم دولت در کردستان است

اتمام پروژه های نیمه تمام از اولویت های مهم دولت در کردستان است