مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 04:452023-01-04پزشكي

انواع تمرینات را چه ساعاتی انجام دهیم؟


نکته بسیار مهمی که در مورد ورزش کردن وجود دارد، توجه به «ساعت» است؛ اینکه در ساعت های متفاوت، بدن انسان در چه شرایطی قرار دارد و بهترین زمان برای انواع تمرین چه ساعتی است؟ - نکته بسیار مهمی که در مورد ورزش کردن وجود دارد، توجه به ساعت است؛ اینکه در ساعت های متفاوت، بدن انسان در چه شرایطی قرار دارد و بهترین زمان برای انواع تمرین چه ساعتی است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ساعت های بیولوژیکی دستگاه های زمان بندی طبیعی موجودات هستند که چرخه ریتم های شبانه روزی را تنظیم می کنند.

آن ها از مولکول های خاصی (پروتیین ها) تشکیل شده اند که با سلول های سراسر بدن تعامل دارند و تقریبا هر بافت و اندامی دارای ساعت های بیولوژیکی خاص خود است.

بر اساس این مطلب که از سوی اسکندر رحیمی، عضوهیات علمی دانشگاه و متخصص پزشکی ورزشی تهیه شده و توسط فدراسیون پزشکی ورزشی در اختیار ایسنا قرار گرفته، آمده است: بسیاری از افراد به دلیل موقعیت حرفه ای خود نمی توانند ورزش کنند، در حالی که بدن آنها واقعا به آن نیازمند است و نکات بسیار مهمی وجود دارد که حتما باید به آن توجه داشت: 6 صبح: بدن تولید هورمون خواب ملاتونین را متوقف می کند و بدن را برای بیدار شدن آماده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انواع تمرینات را چه ساعاتی انجام دهیم؟

انواع تمرینات را چه ساعاتی انجام دهیم؟