مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 23:452023-01-03اقتصادي

ساخت 14 هزار مگاوات نیروگاه بزرگ و کوچک در نواحی صنعتی کشور


مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: با همکاری وزارت نیرو و برای رفع مشکل تأمین برق در کشور ساخت چهارده هزار مگاوات نیروگاه بزرگ و کوچک در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر علی رسولیان شامگاه سه شنبه در همایش ایجاد نیروگاه های خورشیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین اظهار کرد: احداث شهرک های انرژی زمینه جذب سرمایه گذار در حوزه انرژی را فراهم خواهد کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به وجود مشکلات جدی در تأمین برق برای کشور، احداث نیروگاه های خورشیدی می تواند کمک خوبی برای تأمین برق مورد نیاز مردم و همچنین واحدهای صنعتی در کشور و استان قزوین باشد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با بیان اینکه تأسیس نیروگاه خورشیدی و تجدید پذیر اقدام م مهمی در تأمین زیرساخت های صنعت در کشور محسوب می شود عنوان کرد: با همکاری وزارت نیرو و برای رفع مشکل تأمین برق در کشور ساخت چهارده هزار مگاوات نیروگاه بزرگ و کوچک در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: یکی از راه های تأمین برق واحدهای صنعتی خود تأمینی برق است و این موضوع می تواند با راه اندازی نیروگاه های کوچک مقیاس محقق شود.

رسولیان افزود: استفاده از فضای مازاد در شهرک های صنعتی برای راه اندازی شهرک های انرژی یکی از مهمترین راههای تأمین ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 14 هزار مگاوات نیروگاه بزرگ و کوچک در نواحی صنعتی کشور

ساخت 14 هزار مگاوات نیروگاه بزرگ و کوچک در نواحی صنعتی کشور