مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 23:422023-01-03اقتصادي

انجام بیش از چهار هزار بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی


مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: انجام بیش از چهار هزار بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه استان از ابتدای سال تا کنون انجام شد.

- مهناز همتی مدیرکل استاندارد استان ایلام عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: بازرسان اداره کل استاندارد استان ایلام در 9 ماهه نخست سال جاری 4421 فقره نمونه برداری و بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه تحت پوشش استان را انجام داده اند.

وی افزود: لازم به ذکر است در مدت یاد شده تعداد 3739 فقره بازرسی و 682 فقره نمونه برداری از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه استان و همچنین 79 فقره بازرسی از خدمات و تجهیزات بازی و زمین های بازی و 235 فقره بازرسی فنی آسانسور توسط کارشناسان اداره کل انجام شده است.

همتی هدف از این بازرسی هارا انطباق آنها با شرایط و مقررات استانداردهای ملی برشمرد و افزود: اگر واحدی تخلف نماید و کالاهای تولید شده با استانداردهای ملی انطباق نداشته باشند برابر قانون با این تخلفات برخود خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه در بازرسی از واحدهای تولیدی بر عملکرد آنها نظارت جدی انجام می شود گفت: در نتیجه این بازرسی ها پروانه استاندارد واحدها، صدور، تمدید ودر صورت عدم رعایت شرایط استاندارد، تعلیق و ابطال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از چهار هزار بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی

انجام بیش از چهار هزار بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی