مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 23:402023-01-03سياسي

رونمایی از سردیس شهید سلیمانی در شیراز


همزمان با سومین سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از سردیس آن شهید والامقام در ساختمان مرکزی شهرداری شیراز رونمایی شد.

- شهردار شیراز عصر سه شنبه 13 دیماه در آیین رونمایی از سردیس سردار دلها، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: همه شهدا عزیز هستند، اما شهید سلیمانی ویژگی خاصی داشت که همگان این تفاوت را در مراسم تشییع این شهید سرفراز مشاهده کردند.

محمدحسن اسدی با اشاره به حضور باشکوه مردم از سراسر کشور در شهر کرمان همزمان با سومین سالگرد شهادت این شهید والامقام برای بیعت با سردار شهید مقاومت، گفت: امروز این سؤال مطرح می شود که سردار شهید سپهبد سلیمانی دارای چه ویژگی بود که در دل همه جا داشت و می توان گفت این شهید بزرگوار اهل خط و جناح نبود.

او ادامه داد: شهید سلیمانی در سن 63 سالگی بیش از 40 سال در خدمت انقلاب و سپاه بود، اما همچون یک پیاده نظام، سرباز، بسیجی و پاسدار در مرزهایی که هزاران کیلومتر با کشور فاصله داشت، می جنگید.

شهردار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه تروریستی روز چهارم آبان ماه در حرم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) هم گفت: در این حادثه که به دست گروه تروریستی داعش ملعون اتفاق افتاد، 13نفر از زائران احمدی به خاک و خون کشیده شده و به شهادت رسیدند که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سردیس شهید سلیمانی در شیراز

رونمایی از سردیس شهید سلیمانی در شیراز