مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 23:402023-01-03سياسي

مجاهدت های سردار قاسم سلیمانی در گفتارها نمی گنجد


فرمانده گروه 24 پدافند جنگ نوین بعثت نیروی زمینی سپاه گفت: مجاهدت های سردار قاسم سلیمانی در گفتارها نمی گنجد.

- سردار حجت اله صالح نژاد در نشست با عنوان چرایی حضور ایران در سوریه و تاثیرگذاری محور مقاومت در تحولات منطقه که 13 دی ماه در سالن جلسات دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: دشمن حقیقتاً در جنگ ترکیبی هدفش این است که همه آن چیزی که ما می بینیم و با عقل و تدبیر مان به آن رسیده ایم و انجام می دهیم طوری دیگر جلوه بدهد.

وی تصریح کرد: ما در طول انقلاب اسلامی متوجه شدیم که هر وقت زمینه هایی به وجود می آید که ایران را پیشرفته تر کنیم با نقشه های از قبل طرح شده دشمن مواجه می شویم.

فرمانده گروه 24 پدافند جنگ نوین بعثت نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: سردار قاسم سلیمانی کسی بود که مجاهدت های بسیار بی شماری انجام دادند به طوری که در گفتارها گنجانده نمی شود.

سردار صالح نژاد اضافه کرد: این شخصیت عظیم، انقلابی و کارآمد به دست امامین انقلاب در مکتب انقلاب اسلامی رشد کرد، ارتقا پیدا کرد و جان عزیزش را مجاهدانه تقدیم این کشور و نظام کرد.

وی بیان کرد: شهیدی که با روی کار آمدن ایشان در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماموریت اصلی اش دفاع از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به صورت فرامرزی و فرامنطقه ای بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجاهدت های سردار قاسم سلیمانی در گفتارها نمی گنجد

مجاهدت های سردار قاسم سلیمانی در گفتارها نمی گنجد