مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 22:452023-01-03اقتصادي

1005 دستگاه ماینر غیرمجاز در قزوین کشف و ضبط شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: با تلاش مأموران شرکت برق و همکاری شهروندان تعداد 1005 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در استان کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود خواجه وند با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس گزارش های مردمی و بررسی مصارف برق مشترکین در سال جاری با تلاش مأموران شرکت توزیع نیروی برق استان توانستیم 1005 دستگاه ماینر غیرمجاز را کشف و ضبط کنیم، این ماینرها در مناطق مسکونی، صنعتی و تجاری شناسایی و ضبط شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین تصریح کرد: با کشف این ماینرهای غیرمجاز زمینه صرفه جویی 1،887،840 کیلو وات ساعت، انرژی برق مهیا شد.

هزینه ریالی برق مصرفی ماینرهای جمع آوری شده بیش از 2 میلیارد و 100 میلیون تومان برآورد می شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین، وی بیان کرد: در استخراج رمز ارز غیرمجاز متخلفان یا از برق غیرمجاز و یا کنتورهایی با تعرفه یارانه ای استفاده می کردند.

این مسئول گفت: فعالیت رمز ارزهای غیرمجاز آسیب های بسیار به شبکه وارد می کند و موجب افزایش بار شبکه، فشار بیش از حد به تأسیسات برق به ویژه در زمان پیک بار و نهایتاً خاموشی های غیرمترقبه و آسیب رساندن به وسایل برقی و لوازم خانگی شهروندان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1005 دستگاه ماینر غیرمجاز در قزوین کشف و ضبط شد

1005 دستگاه ماینر غیرمجاز در قزوین کشف و ضبط شد