مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 22:402023-01-03اجتماعي

آغاز سنجش سلامت 30 هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری از هفته آینده


رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان برای سال تحصیلی 1402-1403 استان از هفته سوم دی ماه سال جاری در پایگاه های سنجش سلامت استان آغاز می شود.

- عباس داوطلب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: آموزش و پرورش استثنایی استان از هفته سوم دی ماه سال جاری، ابتدا برنامه سنجش سلامت حدود 20 هزار نفر نوآموز بدو ورود به دبستان و سپس 10 هزار کودک پیش دبستان را برای سال تحصیلی 1402-1403 در 18 پایگاه اختلالاتی و مدرسه ای آغاز می کند.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری افزود: بر اساس سامانه نوبت دهی سنجش و برحسب نوع پایگاه، روزانه پایگاه های سنجش پذیرش 10 تا 22 نفر را در هر نوبت کاری در دستور کار قرار می دهد که با برنامه ریزی های انجام شده، برخی پایگاه ها در شیفت صبح و برخی دیگر در شیفت بعد از ظهر، مراجعین را طبق نوبت داده شده پذیرش می کنند.

وی عنوان کرد: ارائه اصل شناسنامه نوآموز و والدین، کارت واکسیناسیون نوآموز، یک قطعه عکس و مبلغ 600 هزار ریال که صرفاً از طریق درگاه پرداخت، قبل از نوبت گیری قابل پرداخت است، به هنگام مراجعه به پایگاه سنجش الزامیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سنجش سلامت 30 هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری از هفته آینده

آغاز سنجش سلامت 30 هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری از هفته آینده