مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 22:102023-01-03ورزشي

تیم بسکتبال شهرداری گرگان به مصاف نفت عراق می رود


تیم بسکتبال شهرداری گرگان در سومین رقابت آسیایی خود در تهران به مصاف نفت عراق می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، تیم شهرداری گرگان در سومین دیدار خود از رقابت های بسکتبال باشگاه های غرب آسیا فردا (چهارشنبه) در برابر نفت عراق به میدان می رود.

شهرداری گرگان در نخستین دیدار خود در این رقابت ها با نتیجه 81 بر 74 برابر الریاضی لبنان شکست خورد و هفته گذشته اولین برد خود در این رقابت ها را با نتیجه 83 بر 78 برابر تیم الکرامه سوریه به دست آورد.

به دلیل عدم پذیرش سالن بسکتبال شهر گرگان از سوی نماینده فدراسیون بسکتبال آسیا، بازی های شهرداری گرگان در تهران برگزار می شود.

فصل جدید مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان باشگاه های غرب آسیا پس از سه سال وقفه با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیمی و حضور دو نماینده از کشورمان به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.

تیم های بسکتبال شهرداری گرگان قهرمان رقابت های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور در فصل 1401 - 1400 و ذوب آهن اصفهان به عنوان دو نماینده جمهوری اسلامی ایران در این رقابت ها حضور دارند که شهرداری گرگان در گروه دوم با تیم های الریاضی لبنان، النفت عراق و الکرامه سوریه هم گروه است.

دیدارهای دور برگشت شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال غرب آسیا از 28 دی ماه آغاز می شود، شهرداری گرگان - الریاضی لبنان چهارشنبه 28 دی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم بسکتبال شهرداری گرگان به مصاف نفت عراق می رود

تیم بسکتبال شهرداری گرگان به مصاف نفت عراق می رود