مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 21:572023-01-03بين الملل

نمانیده عراقی: سازمان اطلاعات وقت، در ترور شهدای مقاومت نقش داشت


یک نماینده عراقی عضو ائتلاف فتح در سخنانی گفت که سازمان اطلاعات دولت مصطفی الکاظمی در جنایت ترور شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نقش داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی ترکی الجمالی نماینده ائتلاف الفتح در پارلمان عراق، امروز (سه شنبه) در مصاحبه ای از نقش سازمان اطلاعات این کشور در دولت مصطفی الکاظمی در ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانش سخن گفت.

الجمالی به وبگاه المعلومه گفت که جنایت آمریکا در حق فرماندهان پیروزی در خاک و حاکمیت عراق (فرودگاه بغداد) رخ داد که به طور معمول دارای پروتکل های امنیتی شدیدی است، به خصوص زمانی یک مهمان بزرگ و فرمانده نظامی در آن جا حضور می یابد و پیشفرض بر این است که سفر شهدای مقاومت با اشراف و اطلاع سازمان اطلاعات عراق صورت گرفته بود.

او افزود: سازمان اطلاعات باید مسئولیت جنایت آمریکا در حق فرماندهان پیروزی را بر عهده بگیرد؛ به خصوص اینکه اطلاعات موثقی وجود دارد که از همکاری سازمان اطلاعات عراق با آمریکا و برخی شرکت های امنیتی وابسته به برخی شخصیت های عراقی حکایت دارد .

این نماینده عراقی تأکید کرد که جنایت فرودگاه بغداد با بی مسئولیتی و همراهی داخلی انجام گرفت و در خانه های امن برنامه ریزی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمانیده عراقی: سازمان اطلاعات وقت، در ترور شهدای مقاومت نقش داشت

نمانیده عراقی: سازمان اطلاعات وقت، در ترور شهدای مقاومت نقش داشت