مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 21:552023-01-03سياسي

آزادی 114 زندانی جرایم غیرعمد بمناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پانصد و چهاردمین جلسه هیأت مدیره ستاد دیه کشور با ریاست علاء میرمحمدصادقی (رییس هیأت مدیره) و با حضور سید اسدالله جولایی (رییس هیأت امنا)، - مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه گفت: 114 نفر از زندانیان با رقم بدهی نزدیک به 270 میلیارد ریال تا پیش از سالگرد آسمانی شدن قهرمان ملی کشور از بند حبس رهایی یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پانصد و چهاردمین جلسه هیأت مدیره ستاد دیه کشور با ریاست علاء میرمحمدصادقی (رییس هیأت مدیره) و با حضور سید اسدالله جولایی (رییس هیأت امنا)، علی اکبر یساقی (نایب رییس هیأت مدیره) برگزار شد.

در این جلسه، علی شمس مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند ضمن ارائه گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه حبس زدایی گفت: به برکت کمک های نوعدوستانه خیرین و با حمایت مسئولین دلسوز در نه ماهه نخست سال تعداد 256 خانم و 5227 مرد زندانی از بند حبس رهایی یافته اند که بدهی این زندانیان رقمی بالغ بر 34 هزار و 223 میلیارد ریال بوده است.

وی ادامه داد: ستاد مردمی دیه با تحقیق و دغدغه و ضمن بهره مندی از همه ظرفیت های بومی در صدد بوده و هست تا به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی زمینه آزادی حداکثری زندانیانی را فراهم نماید که نه با ارتکاب اعمال مجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 114 زندانی جرایم غیرعمد بمناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی

آزادی 114 زندانی جرایم غیرعمد بمناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی