مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 21:302023-01-03حوادث

کلاهبرداری با چک کارتن خواب ها!


اعضای یک باند حرفه ای و سابقه دار که با دسته چک معتادان کارتن خواب به کلاهبرداری گسترده در مشهد ادامه می دادند در حالی با دستورات ویژه قضایی و تلاش نیروهای کلانتری نجفی دستگیر شدند که بررسی ها نشان داد سرکردگان باند از زندانیان بندباز هستند و طعمه های خود را از طریق آگهی های فضای مجازی به دام می انداختند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ماجرای کلاهبرداری های این باند هنگامی در مشهد لو رفت که جوانی به نام ق آگهی فروش لوازم و اموال فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی خود را در سایت دیوار به ثبت رساند تا تغییر شغل بدهد! در این هنگام مردی با شماره تلفن متصدی فروشگاه تماس گرفت و ادعا کرد همه دستگاه ها، فیلم ها و اموال مربوط به محصولات فرهنگی را یک جا خریدار است و سپس از فروشنده خواست تا آگهی فروش را در سایت دیوار پاک کند.

ساعتی بعد 4 نفر از دو خودروی پراید و یک دستگاه وانت پیکان در خیابان پایداری پیاده شدند و برای خرید اموال نزد متصدی فروشگاه محصولات فرهنگی رفتند.

آن ها پس از بررسی اجناس به توافق رسیدند و فردی که خود را خریدار معرفی می کرد چکی به مبلغ 50 میلیون تومان را نوشت و به فروشنده داد، اما ق هرچه اصرار کرد تا چک را در سیستم بانکی به تایید برساند، فایده ای نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با چک کارتن خواب ها!

کلاهبرداری با چک کارتن خواب ها!