مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 21:302023-01-03سياسي

سردار سلیمانی نقشه های دشمن را در منطقه خنثی کرد


فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی تمام نقشه های دشمن در منطقه را خنثی کرد، گفت: حاج قاسم سلیمانی علی رغم فشارها، - ایسنا/اصفهان فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی تمام نقشه های دشمن در منطقه را خنثی کرد، گفت: حاج قاسم سلیمانی علی رغم فشارها، سختی ها و بی مهری ها برای امام و انقلاب، کم نگذاشت.

سردار مجتبی، عصر امروز، سه شنبه، 13 دی ماه در ویژه برنامه سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سالروز شهادت شهید احمد کاظمی که در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: کسانی که می خواستند قلب کره زمین یعنی خاورمیانه را از تفکر انقلابی، اسلامی و جهادی خالی کنند با حمله به افغانستان و عراق و حمله به جبهه مقاومت و جنگ نیابتی، قصد نابودی ایران و جمهوری اسلامی را داشتند.

وی افزود: دشمن با خاورمیانه جدید، حمله به کشورهای اسلامی، حمله به اماکن، سازماندهی داعش، به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی و جلوگیری از رشد روزافزون ایران در منطقه بود.

حاج قاسم با استقامت، صبر، ولایت باوری و ولایت محوری، سربازی و وقف فرامین رهبری شدن و احترام، عزت و کرامتی که برای خانواده شهدا قائل بود، چنان الگویی از سربازان ایران اسلامی به جهان معرفی کرد که همه شیفته ایشان شدند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی نقشه های دشمن را در منطقه خنثی کرد

سردار سلیمانی نقشه های دشمن را در منطقه خنثی کرد