مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 21:202023-01-03ورزشي

پیش به سوی برنامه محوری و چابک سازی در هیات های ورزشی خراسان جنوبی


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در راستای چابک سازی وبرنامه محوری هیئت های ورزشی تغییراتی در سکانداری هیئت های استان صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدحسین خسروی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای چابک سازی، برنامه محوری و تعیین تکلیف مدیریت برخی از هیئت های ورزشی که دوران تصدی آن به اتمام رسیده اقداماتی قانونی انجام شده است.

وی افزود: این تغییرات با هماهنگی فدراسیون و جامعه هدف در سرپرستی هیئت های ورزشی بدنسازی و پرورش اندام، اسکواش و بدمینتون خراسان جنوبی صورت گرفته است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: برای برگزاری هر چه سریعتر مجامع انتخاب رییس این هیئت ها، محمد رضا خراشادی به عنوان سرپرست هیات اسکواش، رسول عراقی به عنوان سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام و حمید دستجردی به عنوان سرپرست هیئت بدمینتون خراسان جنوبی معرفی و منصوب شده اند.

خسروی یادآور شد: در احکام ابلاغی از سوی روسای فدراسیون های مربوطه به سرپرستان هیئت های ورزشی خراسان جنوبی نسبت به برگزاری هرچه سریعتر مجامع انتخاب رییس هیئت استان تاکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش به سوی برنامه محوری و چابک سازی در هیات های ورزشی خراسان جنوبی

پیش به سوی برنامه محوری و چابک سازی در هیات های ورزشی خراسان جنوبی