مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 21:152023-01-03سياسي

شهادت سردار سلیمانی ایران را جهانی و آمریکا را ذلیل کرد


شهادت حاج قاسم سلیمانی، ایران را  جهانی و شخصیت او را بین المللی کرد تا روز شهادت ایشان، روز مقاومت شود و از سوی دیگر باعث ذلت آمریکا شد و به ما جرات حمله به عین الاسد، - ایسنا/اصفهان معاون سابق سپاه قدس گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی، ایران را  جهانی و شخصیت او را بین المللی کرد تا روز شهادت ایشان، روز مقاومت شود و از سوی دیگر باعث ذلت آمریکا شد و به ما جرات حمله به عین الاسد، و به ملت های دیگر جرأت مقاومت داد.

سردار امامقلی شاهوردی، در ویژه برنامه ساعت عاشقی که عصر امروز(سه شنبه، 13 دی)به مناسبت بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و سالگرد شهادت شهید حاج احمد کاظمی برگزار شد، با بیان اینکه مومن باید خصلتی از خدا، خصلتی از پیامبر و خصلتی از ائمه داشته باشد، اظهار کرد: صفت رحمانیت و رحیمیت خدا در سردار سلیمانی کاملا مشهود بود.

وی افزود: خداوند در قران می فرماید: آنها که ایمان آورده و عمل صالح انجام دهند، خداوند مهرشان را در دل مردم قرار می دهد، سردار سلیمانی نه تنها برای مردم ایران، عراق و مسلمانان دلسوز بود، بلکه دل او برای انسانیت می تپید.

معاون سابق سپاه قدس ادامه داد: زمانی در جبهه گفته می شد که امام خمینی(ره) کاری کرد که افراد از سراسر کشور و شهرهای کوچک و بزرگ، معروف یا ناشناس در جبهه ها جمع شوند، اما در جنگ با داعش می دیدیم که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سردار سلیمانی ایران را جهانی و آمریکا را ذلیل کرد

شهادت سردار سلیمانی ایران را جهانی و آمریکا را ذلیل کرد