مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 20:162023-01-03سياسي

استاندار البرز: اتاق بازرگانی نسبت به برپایی نمایشگاه اقدام کند


باید نمایشگاه دائمی و بین المللی استان طبق وعده اتاق بازرگانی استان برای برپایی نمایشگاه های مختلف جهت معرفی تولیدات استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شهید مقاومت، گزارش جامعی از روند تحقق مصوبات این شورا طی یک سال گذشته را خواستار شد.

وی افزود: در این مدت با تمامی اختیارات خود برای تسهیل و رفع موانع تولید و صادرات اقدام کرده ایم و این آمادگی را داریم که موضوعات کلان را نیز با مسؤولان ملی مطرح کنیم.

عبداللهی گفت: استان البرز با وجود بیش از 3 هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی و فعالیت 150 برند ملی، ظرفیت های فراوانی برای صادرات دارد، بنابراین انتظار می رود که افق مشخصی برای این منظور ترسیم شود و میزان صادرات استان در تعاملی سازنده با کشورهای همسایه افزایش چشمگیری داشته باشد.

وی از اتاق بازرگانی استان خواست تا با تشکیل کارگروهی ویژه نسبت به احصا موانع تولید برای اتخاذ تدابیر استانی و ملی جهت حل آنها، اقدام کند.

استاندار البرز بار دیگر بر ضرورت راه اندازی کارخانه سی اچ پی برای تولید برق و استقلال شهرک های صنعتی استان در تأمین برق با این امکان، تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار البرز: اتاق بازرگانی نسبت به برپایی نمایشگاه اقدام کند

استاندار البرز: اتاق بازرگانی نسبت به برپایی نمایشگاه اقدام کند