مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 20:052023-01-03سياسي

مهمان پرست: لزوم تشکیل شورای عالی دیپلماسی اقتصادی برای توسعه اقتصادی پایدار


رییس خانه دیپلماسی ایران با بیان این که استفاده از تمام ظرفیت های موجود لازمه توسعه اقتصادی پایدار است، گفت: شورای عالی دیپلماسی اقتصادی زیر نظر رییس جمهور و دبیری وزیر امور خارجه ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، رامین مهمان پرست در جریان سفر خود به استان یزد عصر امروز در جمع اصحاب رسانه این استان حاضر شد و با بیان این که یزد یکی از استانهای موفق در حوزه روابط بین المللی است، اظهار کرد: وجود دیپلمات های ارشد یزدی خیلی می تواند برای ما موثر باشد.

وی دیپلمات های ارشد یزدی را فرصت مناسبی برای توسعه اقتصادی این استان دانست و افزود: ما به جز تهران برای 10 استان دیگر کشور در حوزه نمایندگی خانه دیپلماسی برنامه ریزی کردیم.

رییس خانه دیپلماسی ایران  با اشاره به این که باید دیپلماسی اقتصادی ساختار مشخص و تعریف شده ای داشته باشد، گفت: همه دستگاه هایی که در دیپلماسی اقتصادی تاثیرگذار هستند نیازمند نوعی هماهنگی، برنامه ریزی و هدفگذاری برای رسیدن به هدف نهایی خود هستند.

مهمان پرست در ادامه با مطرح کردن پیشنهاد تشکیل شورای عالی دیپلماسی اقتصادی زیر نظر رییس جمهور و دبیری وزیر امور خارجه تاکید کرد: در صدد ایجاد خانه دیپلمات هستیم و در این راستا دوره های آموزش دی بی ای(DBA) در 13 شاخه با گرایش دیپلماسی اقتصادی و دروسی متناسب بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمان پرست: لزوم تشکیل شورای عالی دیپلماسی اقتصادی برای توسعه اقتصادی پایدار

مهمان پرست: لزوم تشکیل شورای عالی دیپلماسی اقتصادی برای توسعه اقتصادی پایدار