مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 19:552023-01-03سياسي

لزوم محور قرار گرفتن نماز به عنوان محور تربیتی مدرسه و دانشگاه


رییس دانشگاه قم با اشاره به تلاش شیاطین برای حذف نماز از ساحت اجتماع؛ بر لزوم محور قرار گرفتن نماز به عنوان محور تربیتی مدرسه و دانشگاه تاکید کرد.

- ایسنا/قم رییس دانشگاه قم با اشاره به تلاش شیاطین برای حذف نماز از ساحت اجتماع؛ بر لزوم محور قرار گرفتن نماز به عنوان محور تربیتی مدرسه و دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر شریفی رییس دانشگاه قم، سه شنبه سیزدهم دی ماه در هفتمین اجلاس استانی نماز که در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد، گفت: اسلام یک مکتب و یک آیین منسجم است که دارای قواعد عملی، باورها و ارزش ها است.

وی افزود: دین به مثابه یک خیمه است که اگر تمام ابزار آن باشد اما عمود وجود نداشته باشد، معنایی پیدا نمی کند و عمود است که به آن معنا می دهد و با توجه به روایات که نماز را ستون دین می داند، این معنی را القا می کند که دین نیز با نماز تجلی میابد و اگر عمود مشکل پیدا کند، بقیه ارکان دین نیز با مشکل مواجه می شوند.

رییس دانشگاه قم تصریح کرد: مهمترین جنبه عملی دین در سیره پیامبر صلی الله علیه و آله، انبیا الهی و ائمه معصومین، اقامه نماز است، لذا فاصله گرفتن از نماز و مسجد، آفات شدید اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم محور قرار گرفتن نماز به عنوان محور تربیتی مدرسه و دانشگاه

لزوم محور قرار گرفتن نماز به عنوان محور تربیتی مدرسه و دانشگاه