مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 19:452023-01-03سياسي

برای ترویج نماز٬ از ظرفیت های مردمی استفاده شود


حجت الاسلام والمسلمین علی عرب پور مدیر ستاد اقامه نماز عنوان کرد: لازم است که از ظرفیت های مردمی برای ترویج فرهنگ نماز استفاده کنیم که این امر در اولویت برنامه های ستاد اقامه نماز است.

- حجت الاسلام والمسلمین علی عرب پور سه شنبه سیزدهم دی ماه در هفتمین اجلاس استانی نماز ضمن گرامیداشت مقام والای شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به دستاوردهای ستاد نماز عنوان کرد: به اهتمام مدیر کل آموزش و همکاران مان در ستاد اقامه نماز٬ 400 نشست دانش آموزی در حال برگزاری است که در صورت تداوم٬ ان شالله تا پایان سال٬ بتوانیم 800 نشست را برگزار کنیم همچنین امید است که بتوانیم در کنار این نشست ها نیز کرسی های آزاداندیشی دانشجویی را هم برگزار کنیم.

وی در ادامه با اشاره به آثار ارسالی جشنواره فجر تا فجر افزود: در جشنواره فجر تا فجر بیش از 300 مقاله توسط دانشجویان و دانش آموزان ارسال شده که تا پایان دی ماه این مقالات بررسی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی عرب پور با تاکید بر استفاده از ظرفیت های مردمی گفت: ستاد اقامه نماز برای ترویج فرهنگ نماز از ظرفیت های مردمی استفاده خواهد کرد چرا که ظرفیت های مردمی بهترین نوع ظرفیت برای ترویج فرهنگ نماز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای ترویج نماز٬ از ظرفیت های مردمی استفاده شود

برای ترویج نماز٬ از ظرفیت های مردمی استفاده شود