مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 19:202023-01-03اقتصادي

صادرات دام از بوشهر به صورت رسمی عملیاتی شود


استاندار بوشهر با اشاره به راه اندازی مرکز قرنطینه دام از سوی سرمایه گذار قطری در بوشهر گفت: در این راستا صادرات دام از استان پیگیری و به صورت رسمی عملیاتی شود.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با اشاره به راه اندازی مرکز قرنطینه دام از سوی سرمایه گذار قطری در بوشهر گفت: در این راستا صادرات دام از استان پیگیری و به صورت رسمی عملیاتی شود.

احمد محمدی زاده سه شنبه 13 دی در نشست بررسی وضعیت مرکز قرنطینه دام سرمایه گذار قطری در بوشهر با بیان اینکه روابط مردم استان بوشهر با قطری ها دیرینه است اظهار کرد: ساحل نشینان استان بوشهر از دیرباز با کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله قطر ارتباط گوناگون فرهنگی، تجاری و اقتصادی داشته اند.

وی با اشاره به سرمایه گذاری در راه اندازی مرکز قرنطینه دام برای صادرات در بوشهر گفت: این مرکز از سوی یک تجار قطری برای نگهداری و صادرات دام در مرکز استان بوشهر راه اندازی شده و مورد حمایت ویژه قرار دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تاکنون 2 هزار و 500 راس دام از این قرنطینه به قطر صادر شده است تصریح کرد: نگاه سرمایه گذار قطری تنها صادرات نیست بلکه، تأمین گوشت قرمز مورد نیاز کشور و استان بوشهر مورد توجه است.

محمدی زاده با تأکید بر توجه به تسریع در صادرات دام از بوشهر به قطر بیان کرد: اکنون با پیگیری اقداماتی برای صا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات دام از بوشهر به صورت رسمی عملیاتی شود

صادرات دام از بوشهر به صورت رسمی عملیاتی شود