مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 19:102023-01-03سياسي

شهرستان پارس آباد در سوگ مرد میدان غرق در ماتم و عزا بود


همزمان با سراسر کشور در سومین سالروز شهادت «سردار قاسم سلیمانی» مردم ولایت مدار شهرستان پارس آباد با تجمع باشکوه به سوگ و عزا این مرد میدان نشستند.

- پارس آباد - همزمان با سراسر کشور در سومین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی مردم ولایت مدار شهرستان پارس آباد با تجمع باشکوه به سوگ و عزا این مرد میدان نشستند.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها - بابک آدیگوزلی: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی متولد 1335 در کرمان، فرمانده سپاه قدس پاسداران و چهره معروف مبارزه با داعش خاورمیانه که در تاریخ 13 دی ماه 1398 در عراق طی حملات موشک های آمریکایی به شهادت رسید.

انتشار خبر شهادت سردار سلیمانی همه را در بهت و شوک فرو برده بود؛ هنوز چند ساعتی از انتشار خبر شهادت نمی گذشت که همدردی ایرانی ها و غیر ایرانی ها در اندوه ترور فرمانده سپاه قدس سونامی رسانه ای را در عرصه جهانی در پی داشت.

به دنبال انتشار خبر شهادت سردار سپاه قدس رهبر معظم انقلاب پیام تسلیتی صادر کرد.

در قسمت هایی از پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب خطاب به ملت ایران آمده بود؛ سال ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، و سال ها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سلیمانی عزیز را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی ترین آحاد بشر بر زمین ریخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان پارس آباد در سوگ مرد میدان غرق در ماتم و عزا بود

شهرستان پارس آباد در سوگ مرد میدان غرق در ماتم و عزا بود