مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 18:252023-01-03سياسي

حضور گسترده لبنانی ها در مراسم سالگرد سردار سلیمانی+فیلم و تصاویر


مردم لبنان امروز سه شنبه در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در بیروت، حضور پر شوری داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، مردم لبنان امروز سه شنبه در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در بیروت، حضور پر شوری داشتند.

این مراسم در منطقه الغبیری در پایتخت لبنان با حضور گسترده مردمی برگزار شد و شماری از شخصیت های سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی نیز در آن حضور به هم رساندند.

ابراهیم الموسوی عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان، در سخنرانی خود در این مراسم تاکید کرد: پیروزی نهایی به فضل فداکاری ها و جانفشانی های شهدا محقق می شود.

وی افزود: امتی که شهدایی نظیر فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را در خود داشته باشد، در واقع پیروزی بر جبینش حک شده است.

در ادامه این مراسم، حسن خلیلی کاردار سفارت ایران در بیروت نیز تاکید کرد: ترور سردار سلیمانی با هدف تجزیه منطقه و کشاندن کشورهای آن به روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی انجام گرفت، اما این هدف محقق نشد.

در ادامه این مراسم برخی دیگر از شخصیت ها نیز سخنرانی کردند و ضمن ادای احترام به مقام شامخ سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور در کنار مجسمه یادبود وی ، شاخه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور گسترده لبنانی ها در مراسم سالگرد سردار سلیمانی+فیلم و تصاویر

حضور گسترده لبنانی ها در مراسم سالگرد سردار سلیمانی+فیلم و تصاویر