مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 18:252023-01-03سياسي

شهید سلیمانی الگویی در جهان معرفی کرد که همه شیفته او هستند


فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: شهید قاسم سلیمانی چنان الگویی از سربازان امام و رهبر معظم انقلاب در جهان به مسلمانان و عاشقان معرفی کرد که همه شیفته حاج قاسم هستند.

- اصفهان- فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: شهید قاسم سلیمانی چنان الگویی از سربازان امام و رهبر معظم انقلاب در جهان به مسلمانان و عاشقان معرفی کرد که همه شیفته حاج قاسم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مجتبی فدا عصر سه شنبه در مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و سالروز شهادت حاج احمد کاظمی در گلستان شهدای شهر اصفهان، با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی کسی بود که همه نقشه های دشمن را در منطقه خنثی کرد، اظهار داشت: نقشه کسانی که آمده بودند قلب کره زمین، منطقه خاورمیانه را عاری از تفکر انقلابی و سلامی و جهادی بکنند.

کسانی که با حمله به افغانستان و عراق، حمله به جبهه مقاومت و با براه انداختن جنگ نیابتی و پشتیبانی و حمایت آمریکایی ها در انزوای سیاسی و اقتصادی و تحریم های هوشمند قصد نابودی و براندازی جمهوری اسلامی را داشتند.

وی ادامه داد: کسانی که با طرح خاورمیانه جدید و تجزیه کشورهای اسلامی، حمله به اماکن و سازماندهی داعش دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی و جلوگیری از رشد توفندهِ فراگیر و تأثیر گذار انقلاب اسلامی در منطقه بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی الگویی در جهان معرفی کرد که همه شیفته او هستند

شهید سلیمانی الگویی در جهان معرفی کرد که همه شیفته او هستند