مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 17:502023-01-03سياسي

شهید سلیمانی الگویی بی نظیر و قهرمانی اسوه برای همه ما است


مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تاکید کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را یک الگوی بی نظیر و یک قهرمان اسوه برای همه ما است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا عزتی امروز سه شنبه در همایش اولیا و دختران حاج قاسم با حضور جمعی از اولیا دانش آموزان، فرهنگیان در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم آباد، با بر شمردن ویژگی های شخصیتی، اجتماعی، نظامی و سیاسی سردار شهید سلیمانی، اظهار داشت: ولایتمداری، اخلاص، مردمی بودن، تواضع، صداقت، روحیه جهادی، بصیرت و شجاعت از جمله خصوصیات سردار دل ها است و همیشه در کنار مردم بود و به همین خاطر است که پس از سه سال از شهادت این شهید عزیز مردم در همایش و بزرگداشت های او حضور با شکوهی دارند.

وی با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را یک الگوی بی نظیر و یک قهرمان اسوه برای همه ما است، افزود: علاوه بر اینکه ابعاد مختلف شخصیتی سردار دل ها و مکتب وی به همه نوجوانان و جوانان شناسانده شود در کنار این خدمات و دستاوردهای او و جبهه مقاومت هم باید معرفی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در بخشی دیگر از سخنان خود به تعامل اولیا با مدرسه اشاره کرد و اظهار داشت: اولیای دانش آموزان باید همکاری و ارتباط نزدیکی با مدرسه داشته باشند و پیشرفت تحصیلی فرزند خود را از نزدیک پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی الگویی بی نظیر و قهرمانی اسوه برای همه ما است

شهید سلیمانی الگویی بی نظیر و قهرمانی اسوه برای همه ما است