مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 17:402023-01-03حوادث

انجام حرکات خطرآفرین 2 دستگاه خودروی سواری بنز را در اصفهان متوقف کرد


رییس پلیس راهور استان اصفهان از شناسایی و توقیف 2 دستگاه خودروی سواری بنز که نیمه شب گذشته باانجام حرکات خطرآفرین در خیابان های شهر اصفهان باعث نارضایتی مردم شده بودند، - محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان داشت: ساعت 2 بامداد امروز در پی وصول گزارشات مردمی مبنی براینکه 2 دستگاه خودروی سواری بنز در خیابان توحید، چهارراه پلیس و چهارراه شریعتی با انجام حرکات خطرآفرین از جمله لایی کشی، دور 360 درجه و کورس گذاشتن بایکدیگر باعث سلب آسایش عمومی و اختلال در عبور و مرور شدند موضوع در دستور کار پلیس راهور استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: با رصد هوشمندانه صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس راهور سرانجام خودروهای مذکور توقیف و به مرکز اجراییات پلیس راهور استان اصفهان منتقل شدند.

محمدی در پاسخ به این سؤال که چه برخوردی با رانندگان این خودروها شده است، گفت: هر دو خودرو توقیف، رانندگان آن ها اعمال قانون و پس از شرکت در کلاس آموزشی به دلیل اختلال در نظم عمومی و انجاک حرکات خطر آفرین به مرجع قضایی معرفی شدند.

رییس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه خیابان های شهر جایی برای کورس گذاشتن و دور دور کردن نیست و افراد برای این کارها باید به پیست های مخصوص مراجعه کنند، بیان کرد: کسانی که با رانندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام حرکات خطرآفرین 2 دستگاه خودروی سواری بنز را در اصفهان متوقف کرد

انجام حرکات خطرآفرین 2 دستگاه خودروی سواری بنز را در اصفهان متوقف کرد