مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 17:152023-01-03سياسي

نام گذاری ساختمان های دانشگاه فنی و حرفه ای به نام سردار سلیمانی


در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در طرحی نمادین، ساختمان هایی در 181 مرکز تابع دانشگاه فنی و حرفه ای در سراسر کشور مزین به نام آن شهید والامقام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، آیین رونمایی از لوح یادبود و نام گذاری ساختمان های 181 دانشکده و آموزشکده فنی و حرفه ای در 31 استان کشور، به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور دکتر عرقان خسرویان رییس دانشگاه فنی و حرفه ای اعضای هیئت رییسه و جمعی از مدیران ستادی به شکل نمادین، سه شنبه 13 دی ماه 1401 در 14 استان به نیت چهارده معصوم برگزار شد.

در مراسم رونمایی از لوح یادبود و نام گذاری ساختمان های دانشگاه به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، دکتر خسرویان ضمن تسلیت شهادت این سردار رشید اسلام، به ابعاد مختلف شخصیتی ایشان اشاره کرد و گفت: ما نیاز داریم شخصیت سردار سلیمانی را در بین جامعه دانشگاهی، جوانان و نسل های آینده تبیین کنیم.

وی همچنین در خصوص توانایی های شخصی حاج قاسم اظهار کرد: شهید سلیمانی با نوع عملکردش در دوران مسئولیت نشان داد که هم از نظر عطوفت و مهربانی، هم در بعد نظامی به عنوان ژنرالی که در خاورمیانه نقش مهمی را ایفا کرد، توفیق داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام گذاری ساختمان های دانشگاه فنی و حرفه ای به نام سردار سلیمانی

نام گذاری ساختمان های دانشگاه فنی و حرفه ای به نام سردار سلیمانی