مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 17:052023-01-03اجتماعي

پویش هیس طوری به مدارس کشور می رسد


سرپرست قائم مقامی سازمان دانش آموزی با اشاره آشنایی دانش آموزان با سرگذشت استعمار در قالب پویش هیس طوری از راه اندازی مرکز تماس این پویش برای پاسخگویی به سؤالات دانش آموزان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وحید بیگدلی سرپرست قائم مقامی سازمان دانش آموزی، با بیان اینکه پویش هیس طوری تا پایان فروردین ماه سال آینده ادامه دارد، گفت: این پویش از آذرماه امسال با مشارکت نوجوانان آغاز شده است، دانش آموزان برای شرکت در این پویش می توانند به سامانه Hisstori.

ir مراجعه کنند.

وی افزود: این پویش در بستر شاد نیز فراهم شده است، دانش آموزان می توانند پس از مطالعه کتاب در آزمون شرکت کنند و ضمن ارائه نظر پیرامون کتاب ها نظر درباره موضوع استعمار به کنشگری در چهار قالب، ساخت پادکست یا عکسنوشت، نقاشی کمیک و تصویر سازی اقدام کنند.

اتاق مرکز تماس و پشتیبانی پویش مجهز شده است و روزانه 15 ساعت آمادگی پاسخگویی به مشکلات و سوالات دانش آموزان در خصوص ورود به پویش است.

رییس کمیته اجرایی پویش کتابخوانی هیس طوری با بیان اینکه در این پویش دانش آموزان با تاریخ استعمار آشنا می شوند گفت: رویداد ملی پویش کتابخوانی هیس طوری این فرصت را برای دانش آموزان و نوجوانان فراهم کرده است تا نسبت به تاریخ استعمار، استقلال طلبی جوامع و دستاوردهای انقلاب اسلامی آگاه شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش هیس طوری به مدارس کشور می رسد

پویش هیس طوری به مدارس کشور می رسد