مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 16:552023-01-03سياسي

سردار سلیمانی در مسیر شکوفایی اسلام گام برمی داشت


سردار سلیمانی در مسیر جهادی خود، وابسته به هیچ جریان و حزبی نبود و تنها زیر خیمه ولایت در مسیر شکوفایی اسلام گام بر می داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام علی محمدی سیرت ظهر سه شنبه در دانشگاه علوم اسلامی رضوی در مشهد اظهار کرد: دشمن از محبوبیت سردار سلیمانی در میان اقوام مختلف اطلاع داشت و می دانست که جریان ها و احزاب مختلف در کشورهای سوریه و عراق به سمت الگو پذیری از این شخصیت جبهه مقاومت هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: شهید سردار سلیمانی، پرچم دار نجات مردم کشورهای منطقه از دستان استکبار و سرباز جبهه صلح جهانی بود.

وی ادامه داد: از این رو جایگاه این فرد را برای عملیاتی کردن اهداف اسکتباری خویش در خاورمیانه خطرناک می دید و از همان ابتدا در پی به شهادت رساندن این سردار بزرگ بود.

حجت الاسلام محمدی سیرت عنوان کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی، جبهه مقاومت قوی تر شد و دشمن اکنون به این موضوع پی برده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در مبارزه با اسکتبار جهانی گفت: انقلاب اسلامی، ساختار قدرت در جهان را که از حدود 200 سال قبل شکل گرفته بود، درهم شکست و این موضوع سنگ بنای دشمنی ها با جریان مردمی انقلاب اسلامی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی در مسیر شکوفایی اسلام گام برمی داشت

سردار سلیمانی در مسیر شکوفایی اسلام گام برمی داشت