مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 16:152023-01-03سياسي

شهید سلیمانی شیعه تراز عصر غیبت است


شهید سلیمانی، مصداق کامل شیعه تراز عصر غیبت است و ویژگی های این شیعه در این شهید بزرگوار و والامقام متجلی و متبلور بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی ظهر سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: یکی از دلایلی که شهید سلیمانی از سوی رهبری به عنوان مکتب معرفی شد این است که شهید سلیمانی را می توان شیعه تراز عصر غیبت نامید.

امام جمعه گناوه افزود: اگر بخواهیم شیعه تراز عصر غیبت و ویژگی های آن را معرفی کنیم مصداق کامل و تمام آن شهید سردار سلیمانی است.

وی گفت: شیعه تراز دوران غیبت دارای دو ویژگی ناصر امام زمان بودن و دیگری قرار گرفتن در جبهه حق و مبارزه با دشمنان و مستکبران عالم است که هر دو این ویژگی در شهید بزرگوار سلیمانی متجلی و متبلور است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک انقلاب درونی و یک انقلاب بیرونی در خود ایجاد کرده است که به عنوان شیعه تراز عصر غیبت است گفت: از لحاظ درونی قیام و اتفاقی معنوی در وجود شهید متجلی شده است که این اتفاق درونی و معنوی باعث شده است تا این شخصیت به یک شخصیت معنوی مبدل شود.

حجت الاسلام رکنی حسینی خاطرنشان کرد: دومین دلیل آن است که این شخصیت شهید بزرگوار قدرت را در ساخت یک جامعه بروز می دهد و می تواند یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی شیعه تراز عصر غیبت است

شهید سلیمانی شیعه تراز عصر غیبت است