مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 15:402023-01-03سياسي

تشخیص تکلیف و عمل به آن مهم ترین خصوصیت شهید سلیمانی بود


مهمترین ویژگی، خصلت و پارامتر حاج قاسم که ایشان را با بقیه متمایز می کرد عمل به تکلیف و تشخیص تکلیف بود ایشان در حوزه تشخیص تکلیف و عمل به آن همواره پیشتاز بودند.

- حامد کبودوند در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: مهمترین ویژگی، خصلت و پارامتر حاج قاسم که ایشان را با بقیه متمایز می کرد عمل به تکلیف و تشخیص تکلیف بود ایشان در حوزه تشخیص تکلیف و عمل به آن همواره پیشتاز بودند و این درحالی است که جدی ترین ضعف ما امروز، عدم تشخیص تکلیف به هنگام است.

فعال فرهنگی بیان کرد: ایشان همواره به دیگران توصیه می کردند که با آحاد جامعه تعامل و ارتباط گیری داشته باشند و خود نیز به این امر بسیار واقف بوده و مجری این مسئله بودند.

وی افزود: حاج قاسم در تلاش بود تا با نگاه نافذ گفتاری و رفتاری خلع بین نسل، اقشار، شخصیت و توده جامعه که توسط دشمن ایجاد شده بود را پر کند چنانچه ایشان خود مطرح می کنند که تمام دختران سرزمین حتی همان دختر کم حجاب دختران من هستند یا اینکه ایشان می فرمایند همان جوان حزب الهی و سوسول فرزند من است.

این کارشناس تصریح کرد: مهمترین مسئله این بود که ایشان الگوی تمام افراد و اقشار بودند و نسبت به تعامل با اقشار و آحاد مختلف جامعه پیشگام بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص تکلیف و عمل به آن مهم ترین خصوصیت شهید سلیمانی بود

تشخیص تکلیف و عمل به آن مهم ترین خصوصیت شهید سلیمانی بود