مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 15:352023-01-03سياسي

رقابت مشاور و معاون برای دیوان محاسبات/ ائتلاف سیاسی جدید در مجلس شکل گرفته است؟


نمایندگان مجلس شورای اسلامی «سید احمدرضا دستغیب» را به عنوان رییس دیوان محاسبات کشور تعیین کردند؛ انتخاباتی همراه با گمانه زنی هایی از این جنس که آیا پشت پرده آن ائتلافی بین دو جناح مختلف سیاسی اصلاح طلب و جبهه پایداری بوده یا اینکه اساسا اجماعی وجود .

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی سید احمدرضا دستغیب را به عنوان رییس دیوان محاسبات کشور تعیین کردند؛ انتخاباتی همراه با گمانه زنی هایی از این جنس که آیا پشت پرده آن ائتلافی بین دو جناح مختلف سیاسی اصلاح طلب و جبهه پایداری بوده یا اینکه اساسا اجماعی وجود نداشته و نمایندگان براساس شایسته سالاری رای داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 16 آذر مهرداد بذرپاش رییس سابق دیوان محاسبات وزیر راه و شهرسازی شد و از آن زمان تاکنون یعنی در حدود یک ماه گذشته این سازمان با سرپرست اداره می شود؛ فرآیند انتخاب رییس دیوان محاسبات در مجلس بدین شکل است که کاندیداها در کمیته دیوان محاسبات و امور مالی اعلام آمادگی کرده و سپس این کمیته از بین داوطلبان 4 نفر را به کمیسیون برنامه و بودجه جهت اعلام نظر و رای گیری معرفی می کند.

کمیسیون برنامه و بودجه نیز در جلسه ای از بین 4 کاندیدای معرفی شده، دو نفر را انتخاب کرده و به صحن علنی معرفی می کند؛ این دو نفر در یکی از جلسات علنی مجلس به ارائه برنامه هایشان پرداخته و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت مشاور و معاون برای دیوان محاسبات/ ائتلاف سیاسی جدید در مجلس شکل گرفته است؟

رقابت مشاور و معاون برای دیوان محاسبات/ ائتلاف سیاسی جدید در مجلس شکل گرفته است؟