مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 15:102023-01-03سياسي

پاکستانی ها یاد و خاطره شهید سلیمانی را گرامی داشتند


شخصیت های فرهنگی، دینی، اجتماعی، دانشگاهی و رسانه ای ایالت بلوچستان و جمعی از دانشجویان و بانوان فرهیخته شهر کویته پاکستان، یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی را گرامی داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمانشان، مراسم بزرگداشتی به یاد آن شهدای زنده یاد با حضور پرشور شخصیت های فرهنگی، دینی، اجتماعی، دانشگاهی و رسانه ای ایالت بلوچستان و جمعی از دانشجویان و بانوان فرهیخته شهر کویته به همت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کویته برگزار شد.

شرکت کنندگان با عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت شهادت حاج قاسم و همرزمانش، این واقعه دردناک را به محضر مقام معظم رهبری و ملت ایران و جهان اسلام تسلیت عرض کردند و یاد و خاطره رشادت های سردار شهید و دیگر شهدای مدافع حرم اسلام و اماکن مقدسه را گرامی داشتند.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و اجرای گروه سرود خواهران از دارالقرآن کوثر در وصف شهادت سردار سلیمانی آغاز شد.

عبدالقیوم کاکر، از اعضای حزب عوامی نشنال پارتی شاخه بلوچستان در سخنرانی خود، گفت: من به نمایندگی از حزب و ملت پاکستان از عمق دل به سردار سلیمانی عرض ارادت می کنم و او را نه تنها یک شهید ایرانی بلکه شهید دنیای اسلام می دانم، چون او و همرزمانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکستانی ها یاد و خاطره شهید سلیمانی را گرامی داشتند

پاکستانی ها یاد و خاطره شهید سلیمانی را گرامی داشتند