مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 15:002023-01-03بين الملل

موافقان بریگزیت پشیمانند


براساس نتایج یک نظرسنجی جدید، تنها یک سوم از افرادی که در سال 2016 میلادی به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا رای داده بودند، اکنون معتقدند که بریگزیت موفقیت آمیز بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ال بی سی، نظرسنجی جدید پایگاه یوگاو برای مجله تایمز دو سال پس از توافق تجاری بریگزیت نشان داد که 41 درصد از رای دهندگانی که به بریگزیت رای مثبت داده بودند اکنون فکر می کنند که خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بدتر از چیزی بود که در زمان رفراندوم فکرش را می کردند.

یک چهارم از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفتند که بریگزیت به جایگاه انگلیس در جهان لطمه زده، 34 درصد گفتند که بریگزیت تاثیر منفی بر اقتصاد داشته و 41 درصد گفتند که بریگزیت برای کنترل مهاجرت بد بوده است.

تعداد بیشتری از افرادی که رای به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا داده بودند، اکنون موافق داشتن روابط نزدیک تر با اتحادیه اروپا از جمله الحاق مجدد احتمالی به این بلوک هستند.

اما با این وجود و در حالی که تنها 20 درصد فکر می کنند که بریگزیت ایده خوبی بوده، کمتر از نیمی از کل رای دهندگان یعنی 47 درصد از رای رفراندوم بریگزیت برمی گردند.

این نظرسنجی که افزایش نارضایتی از بریگزیت را در بین رای دهندگان موافق و مخالف بریگزیت نشان می دهد، نخستین بررسی مفصل پایگاه یوگاو درباره نظر مردم نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقان بریگزیت پشیمانند

موافقان بریگزیت پشیمانند