مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 14:502023-01-03حوادث

کلاهبرداری 130 میلیون ریالی در سایت با ثبت نام تور هوایی قشم


رییس پلیس فتا استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که با درج آگهی جعلی تور هوایی قشم در سایت تبلیغاتی اقدام به کلاهبرداری 130 میلیون ریالی از شهروندان کرده بود خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی اظهار داشت: به دنبال شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در سایت تبلیغاتی به بهانه ثبت نام تور هوایی قشم مبلغ 130 میلیون ریال از آنها کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های بعمل آمده مشخص شد شاکیان در سایت دیوار با آگهی تور هوایی قشم مواجه شده که جهت ثبت نام با آگهی دهنده تماس گرفته سپس وی به بهانه ظرفیت محدود با ارائه شماره کارت از هر یک از آنها درخواست واریز 20 میلیون ریال بعنوان بیعانه کرده است که شاکیان پس از واریز وجه به حساب معرفی شده نه تنها بلیت دریافت نکرده اند حتی فروشنده از پاسخگویی به تماس آنها امتناع و آگهی را حذف کرده است.

رییس پلیس فتا استان ادامه داد: با بررسی مستندات و اظهارت شاکیان و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی مأموران موفق شدند یک متهم را در این رابطه شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 130 میلیون ریالی در سایت با ثبت نام تور هوایی قشم

کلاهبرداری 130 میلیون ریالی در سایت با ثبت نام تور هوایی قشم