مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 14:402023-01-03ورزشي

مدیر بازنشسته ی دوشغله پروازی؛ بین تهران و تبریز!


یکی از پرسش ها و ابهامات درباره دو سمت مدیریتی هوشنگ نصیرزاده، نحوه حضور او در تهران و تبریز برای اداره دو پستی است که قبول کرده! آیا یکی از این دو شغل، - مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور دو شغله بودن را قبول ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ نصیرزاده که بازنشسته شرکت نفت محسوب می شود، مدعی شده است که در کمیته تدوین مقررات برای عام قانون گذاری می کنند نه خاص؛ به این ترتیب حضورش در تراکتور و این کمیته تعارض منافعی با هم ندارد! به نظر می رسد حالا یکی دیگر از حواشی مدیریتی در فدراسیون فوتبال با انتصاب این مدیر فدراسیون توسط زنوزی در باشگاه تبریزی رخ داده و با وجود صحبت های نصیرزاده، این کارشناس سابق داوری و مدرس دوره های مدیریت فوتبال، باید یکی از دو صندلی مدیریتی خود را ترک کند.

هوشنگ نصیرزاده در حالی روز گذشته به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز منصوب شد که پیش از این در سمت ریاست کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون فوتبال مشغول به کار بود.

حضور همزمان نصیرزاده در این دو پُست باعث شده است شایعاتی درباره غیرقانونی بودن حضور او در فدراسیون فوتبال مطرح شود.

یکی از پرسش ها و ابهامات درباره دو سمت مدیریتی هوشنگ نصیرزاده، نحوه حضور او در تهران و تبریز برای اداره دو پستی است که قبول کرده! آیا یکی از این دو شغل، جنبه غیرحضوری دارد؟ ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر بازنشسته ی دوشغله پروازی؛ بین تهران و تبریز!

مدیر بازنشسته ی دوشغله پروازی؛ بین تهران و تبریز!