مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 14:402023-01-03سياسي

مدل حکمرانی قرآنی با تطبیق بر سیاست خارجی


گروه سیاست خارجی مرکز راهبری برهان با همکاری سازمان دارالقرآن الکریم، جلسه اول دوره مقدماتی «تربیت استراتژیست های جوان» را با بررسی موضوع مدل حکمرانی قرآنی با تطبیق بر سیاست خارجی را برگزار می کند.

- گروه سیاست خارجی مرکز راهبری برهان با همکاری سازمان دارالقرآن الکریم، جلسه اول دوره مقدماتی تربیت استراتژیست های جوان را با بررسی موضوع "مدل حکمرانی قرآنی با تطبیق بر سیاست خارجی" را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره از سه شنبه 13 دی ماه، با سخنرانی حجت الاسلام قاسمیان و حجت الاسلام تقی زاده ـ اساتید دانشگاه، به صورت حضوری و مجازی در تهران خیابان حافظ، خیابان رشت سازمان دارالقرآن الکریم (ضلع شمالی دانشگاه امیرکبیر) برگزار می شود.

شناخت نظم جهانی موجود و ترسیم چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در نظم جدید جهانی بر مبنای قرآن کریم ، بررسی مدل حکمرانی و جهان بینی بر اساس میانی قرآن کریم بررسی مبانی دینی در راستای تولید راهبرد جدید سیاست خارجی با محوریت قرآن ، بررسی راهبردها و مدل های کلان و متعارف سیاست خارجی و ارائه با محوریت مباحث قرآنی دعوت از چند اندیشمند حوزه تفکر راهبردی از جمله محورهای برگزاری دوره تربیت استراتژیست های جوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدل حکمرانی قرآنی با تطبیق بر سیاست خارجی

مدل حکمرانی قرآنی با تطبیق بر سیاست خارجی