مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 14:402023-01-03سياسي

دشمن در تلاش برای تعطیل کردن کارخانجات است


معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: دشمن درحال تلاش برای تعطیل کردن شهرک های صنعتی و کارخانجات ما است، سیاست ما مقررات زدایی به منظور تسهیل در روند تولید داخلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حسین رعیتی فرد پیش از ظهر سه شنبه در نشست هم اندیشی رفع موانع تولید که به عنوان یکی از برنامه های محوری کنگره شهدای کارگر شهرستان فلاورجان برگزار شد، ضمن قدردانی از برگزاری نشست هم اندیشی رفع موانع تولید به عنوان یکی از برنامه های محوری کنگره شهدای کارگر شهرستان فلاورجان در سال جاری اظهار داشت: خداوند را شاکر هستیم که در سایه سار ولایت در طوفان هایی که دشمن برای کشور ایجاد می کند مقام عظمای ولایت سکان داری کشور را بر عهده دارد.

وی ضمن اشاره به حماسه 9 دی و سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، با تاسی از توجه شهید سلیمانی به جایگاه ولایت با نقل جملاتی از ایشان افزود: یکی از نکات مهم که دربیانات سردار باید همواره به آن توجه داشته باشیم غنیمت شمردن فرصت ها در شرایط بحرانی است.

رعیتی فرد با اشاره به تاریخچه انقلاب اسلامی و حضور مردم در انتخابات های مختلف بیان کرد: در کشور ما 36 بار انتخابات برگزار شده و بیش از 900 میلیون رأی در صندوق های ریخته شده و این موضوع بیانگر این است که مردم در ادوار مختلف سرنوشت خودشان را انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در تلاش برای تعطیل کردن کارخانجات است

دشمن در تلاش برای تعطیل کردن کارخانجات است