مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 14:252023-01-03سياسي

سردار سلیمانی، حوزه نفوذ ایران در منطقه را گسترش داد


یک استاد علوم سیاسی دانشگاه تربیت معلم گفت: کشورها معمولاً برای نفوذ مؤثر در خارج از مرزهای خود هزینه می کنند و جمهوری اسلامی هم برای نفوذ بیشتر ایران در منطقه، - جبهه مقاومت را تشکیل داد تا در عراق، لبنان، سوریه و کشورهای منطقه، حوزه نفوذ خود را افزایش دهد و این مهم بر عهده سردار سلیمانی بود که به خوبی از عهده آن برآمد.

احمد بخشایش اردستانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سردار سلیمانی فردی عادی از بین مردم خطه کرمان بود، اظهار کرد: ایشان مثل بسیاری از افراد در دوران دفاع مقدس وارد جنگ و بعد از آن وارد سپاه شد و با هوش و ابتکار عمل خود مراتب مختلف را طی کرد تا به فرماندهی سپاه قدس رسید.

وی افزود: در نیروی خارجی سپاه، نیاز به دیپلماسی و عملیات به اندازه یکدیگر اهمیت داشت و سردار به واسطه ابتکار عمل و هوش سیاسی و نظامی خود در هر دو عرصه موفق بود و به ویژه در عملیات ها که به صورت مستقیم در میدان و خط اول نبرد حضور داشت.

بخشایش اردستانی با اشاره به تواضع و خوش اخلاقی شهید سلیمانی در دیدارها، گفت: اخلاص ایشان در کارها و فعالیت ها و عشقی که به کشور و مردم داشت، باعث شد پس از شهادت ایشان به ویژه وقتی که ترامپ با قلدری اعلام کرد که ترور سردار به دستور او بوده، جامعه دچار بهت، خشم و انزجار شود و مردم برای بدرقه او سنگ تمام بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی، حوزه نفوذ ایران در منطقه را گسترش داد

سردار سلیمانی، حوزه نفوذ ایران در منطقه را گسترش داد