مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 13:352023-01-03سياسي

فهم درست از مسائل و روایت حقیقی مشخصه جهاد تبیین است


در سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، نشست بصیرتی جهاد تبیین در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

- حجت الاسلام علیرضا اصغری حسامیه در این نشست با اشاره به ویژگی های جهاد تبیین گفت: فهم درست و دقیق از مسائل و روایت حقیقی از آن به دیگران از بارزترین مشخصه و ویژگی های جهاد تبیین است.

وی افزود: همانطور که در بیانات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره جهاد تبیین مشاهده می شود، تبیین و بازگویی حقایق، استفاده از شیوه های اخلاقی، بیان مسائل همراه با منطق، متانت، عقلانیت کامل و استفاده از عواطف انسانی و پرهیز از دشنام، تهمت، دروغ و فریبکاری در مواجهه با افکار عمومی، از اصول قطعی این جهاد به شمار می روند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: در میدان هایی که جبهه حق با آن درگیر است، مسئله تبیین در بعضی موارد، اهمیتی برابر و حتی بیشتر از خود موضوع پیدا می کند.

میدان اصلی دشمن برای جولان دادن، شبهه افکنی و پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه از راه هایی مثل فضای مجازی است که می بایست با روشنگری و بیان روایت صحیح ودقیق از دستاوردها، سد راه دشمنان شد.

حجت الاسلام اصغری حسامیه به ویژگی ها و سجایای اخلاقی و مدیریتی سردار سلیمانی هم اشاره کرد و اظهار داشت: شهید سلیمانی مصداق بصیر در همه امور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهم درست از مسائل و روایت حقیقی مشخصه جهاد تبیین است

فهم درست از مسائل و روایت حقیقی مشخصه جهاد تبیین است