مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 13:312023-01-03سياسي

اعلام تعطیلی مدارس به عهده ستاد مدیریت بحران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست ستاد مدیریت بحران با تسلیت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی ابومهدی المهندس از ورود سامانه بارشی به استان از بعد از ظهر چهارشنبه تا اوایل صبح روز جمعه خبر داد و گفت: پیش بینی می شود سامانه بارشی بیش از 100 میلی متر باران در پی داشته باشد لذا دستگاه های خدمات رسان تا پایان سامانه بارشی در آماده باش کامل باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تجربه بارش بیش از 100 میلی متر در مناطق گرمسیری استان را داریم، افزود: احتمال بارش برف در شهرستان های سردسیری مارگون، دنا و یاسوج و همچنین بارش برف در محورهای یاسوج-شیراز، یاسوج-اقلید، یاسوج-بابامیدان و یاسوج به طرف اصفهان و جاده های روستایی و عشایری می رود لذا راهداری و سایر دستگاه های خدمات رسان برای امدادرسانی به مسافران و رانندگان در محورها حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه شرکت پخش فرآورده های نفتی مخازن و جایگاه های سوخت را بررسی کند تا دچار کمبود سوخت در این جایگاه ها نشویم، گفت: شرکت پخش فرآورده های نفتی توزیع نفت سفید در روستاهای فاقد گاز را قبل از آغاز فصل سرما انجام دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید مجدد مبنی بر اینکه همه دستگاه های خدمات رسان تا پایان بارش ها پای کار باشند، گفت: ستاد بحران مک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام تعطیلی مدارس به عهده ستاد مدیریت بحران است

اعلام تعطیلی مدارس به عهده ستاد مدیریت بحران است