مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 13:252023-01-03دانش

اعلام جزییات پذیرش دانشجوی افغانستانی بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه تهران


مدیرکل امور اعضای هیئت علمی و دانشجویان بین الملل معاونت بین الملل دانشگاه تهران درباره شیوه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان افغانستانی گفت: - مدیرکل امور اعضای هیئت علمی و دانشجویان بین الملل معاونت بین الملل دانشگاه تهران درباره شیوه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان افغانستانی گفت: برادران و خواهران افغانستانی که دارای معدل بالا و سوابق تحصیلی خوب باشند، می توانند بر اساس سوابق تحصیلی وارد مقطع کارشناسی دانشگاه تهران شوند.

مراحل بررسی و پذیرش این داوطلبان با تصمیم شورای پذیرش دانشگاه تهران جلو می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر معصومه ملک با بیان اینکه 470 دانشجوی افغانستانی در دانشگاه تهران مشغول به تحصیل هستند،در گردهمایی دانشجویان افغانستانی این مرکز آموزشی اظهار کرد: 140 نفر از این گروه، دانشجویان دختر هستند.

وی درباره تسهیلات ویژه دانشگاه تهران برای دانشجویان افغانستانی، اظهار کرد: برآوردها نشان می دهد مجموع شهریه ای که دانشگاه تهران از هر دانشجوی افغانستانی دریافت می کند، کمتر از هزینه ای است که برای هر دانشجو در طول دوران تحصیل صرف می شود.

مدیرکل اعضای هیأت علمی و دانشجویان بین الملل دانشگاه تهران، ارائه بورس به دانشجویان افغانستانی به ویژه دانشجویان دختر را از اقدامات دانشگاه تهران در حمایت از دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات پذیرش دانشجوی افغانستانی بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه تهران

اعلام جزییات پذیرش دانشجوی افغانستانی بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه تهران